perjantai 6. marraskuuta 2015

Joululehtiä
Joululehtiä on tullut taas haalittua, 
minä kun niin, tykkään näistä ;)


Kaikkien aikojen joululehdestä
tuli luettua pojallekin yksi tarina,
miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen
kun hän tuli illalla töistä kotiin ja ihmetteli, 
että luetko sä lapselle joululehteä???
Hah :D :D kyllä!
Peukalon mittainen ystävä, oli hauska tarina ja
sai pojankin naurahtamaan monesti.


GREENGATE <3



Voi kattokaas, mitä ihanuuksia 
täältä kuvastosta löytyi,
jotenkin olen aivan hullaantunut
tuohon sydän kuvioon, se on niin
kotoisa ja ihana, 
sitä on kyllä jouluksi saatava.

Onkos teillä tapana hankkia joululehtiä?

10 kommenttia:

  1. Minulle on tullut jo monta vuotta Kaikkien aikojen joulu ja tänä vuonna tuli Kauneimmat jouluaskartelutkin, kun siinä on kaksi minun ohjetta.Joitakin ostan joka vuosi vaikka paljoa ei raaskikaan.Jotenkin Joulun odotus tavallaan alkaa joululehdist.voi suunnitella ruokia, miettiä koristeita ja unelmoida joulusta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensimmäisen Joululehden kun saa käsiin, niin kyllä silloin Joulustelu pääsee kunnolla vauhtiin. Pitääpä vilkaista askartelulehteä :)

      Poista
  2. Mä ostin muutama päivä sitten neljä joululehteä, Kotilieden, kotiblogit joulunumeron, leivotaan ja herkkuleivonta leivontalehdet. Postissa minulle on tullut Kaikkien aikojen joulu ja kirpparilta olen yrittänyt etsiä joululehtiä tai lehtiä joissa on edes jokin joululehti. Torstaina kävin kirpparilla ja mukaan lähti kaksi joululehteä ja yksi lehti jossa oli jokin jouluaihe.

    Omassa blogissa olenkin usein esitellyt hankkimiani lehtiä.

    VastaaPoista
  3. Kyllä ostan paljon joululehtiä. Mutta en kaikkia. Jotain joululehtiä olen löytänyt kirpputorilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En itsekkään ihan kaikkia osta, vaikka monta ostankin.

      Poista
  4. ´Peukalon mittainen ystävä´ oli kiva tarina.
    Ihana lause oli lopussa `Joulutontut kutsuvat meidät leikkimään ja hassuttelemaan ja joka kerran kun lapsi nauraa, tonttu sytyttää uuden tähden taivaalle.` <3

    Tulee joka vuosi ostettua monta joululehteä, ei niitä vaan voi vastustaa =)

    -V-

    VastaaPoista
  5. Kyllä tulee lehtiä hankituksi ja kirjastosta lainatuksi kirjoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjaston valikoimaa vois kyllä itsekin käydä katsomassa pitkästä aikaa.

      Poista